Статті

Чек-лист: що має вміти CRM для магазину

CRM для магазину

Сучасний бізнес потребує чіткого обліку, швидкої обробки даних і автоматизації рутинних процесів. CRM для магазину — це  необхідний інструмент, який допомагає оптимізувати продажі, облік товарів і роботу з клієнтами. У ...

Читати

Як CRM допомагає фізичному магазину продавати більше

CRM для роздрібного магазину

Всім відоме основне правило природи “Виживає найсильніший”, але потрібно чітко розуміти, що для бізнесу воно не актуальне, натомість ви повинні керуватися принципом гнучкості і вмінням швидко реагувати на зміни – ...

Читати

ТОП-5 помилок у веденні товарного обліку та як їх уникнути

помилки в обліку

Ведення товарного обліку в магазині — це фундаментальний процес, від якого залежить контроль за залишками, прибутком, витратами та прийняття управлінських рішень.  Що втрачає бізнес без системного обліку? Без ведення товарного ...

Читати

Введення додаткових витрат в DNTrade

Додаткові витрати наявні у різних видів підприємств і організацій, які займаються виробництвом, торгівлею або наданням послуг. Це можуть бути виробничі підприємства, роздрібні та оптові торговці, ресторани, магазини, інтернет-магазини та інші ...

Читати

Онлайн-каталог товарів у програмі DNTrade, як заміна власного сайту

Багато підприємців, які мають офлайн магазин, хочуть збільшити свої прибутки ще й за рахунок продажу через інтернет. Проте створення власного сайту займає багато часу та є дороговартісним. Щодо продаж через ...

Читати

Встановлення знижок та бонусів за покупки як механізм підвищення лояльності клієнтів

Наявність постійних покупців основа успішного бізнесу, адже давно відомо, що постійні клієнти приносять в рази більше прибутку, аніж разові. Саме тому для успішної діяльності бізнесу потрібне як залучення нових клієнтів, ...

Читати
Прокрутка до верху