Статті
Чек-лист: що має вміти CRM для магазину
Сучасний бізнес потребує чіткого обліку, швидкої обробки даних і автоматизації рутинних процесів. CRM для магазину — це необхідний інструмент, який допомагає оптимізувати продажі, облік товарів і роботу з клієнтами. У ...
Як CRM допомагає фізичному магазину продавати більше
Всім відоме основне правило природи “Виживає найсильніший”, але потрібно чітко розуміти, що для бізнесу воно не актуальне, натомість ви повинні керуватися принципом гнучкості і вмінням швидко реагувати на зміни – ...
ТОП-5 помилок у веденні товарного обліку та як їх уникнути
Ведення товарного обліку в магазині — це фундаментальний процес, від якого залежить контроль за залишками, прибутком, витратами та прийняття управлінських рішень. Що втрачає бізнес без системного обліку? Без ведення товарного ...
Введення додаткових витрат в DNTrade
Додаткові витрати наявні у різних видів підприємств і організацій, які займаються виробництвом, торгівлею або наданням послуг. Це можуть бути виробничі підприємства, роздрібні та оптові торговці, ресторани, магазини, інтернет-магазини та інші ...
Онлайн-каталог товарів у програмі DNTrade, як заміна власного сайту
Багато підприємців, які мають офлайн магазин, хочуть збільшити свої прибутки ще й за рахунок продажу через інтернет. Проте створення власного сайту займає багато часу та є дороговартісним. Щодо продаж через ...
Встановлення знижок та бонусів за покупки як механізм підвищення лояльності клієнтів
Наявність постійних покупців основа успішного бізнесу, адже давно відомо, що постійні клієнти приносять в рази більше прибутку, аніж разові. Саме тому для успішної діяльності бізнесу потрібне як залучення нових клієнтів, ...