Додаткові витрати наявні у різних видів підприємств і організацій, які займаються виробництвом, торгівлею або наданням послуг. Це можуть бути виробничі підприємства, роздрібні та оптові торговці, ресторани, магазини, інтернет-магазини та інші суб’єкти господарювання. Оскільки додаткові витрати впливають на формування собівартості товару та кінцеву ціну для споживача їх правильне ведення відіграє важливу роль.
Основні аспекти обліку додаткових витрат в торгівлі включають:
1. Формування собівартості.
2. Ціноутворення.
Формування собівартості.
В програмі обліку DNTrade є можливість внесення Додаткових витрат при формуванні документу Прибуткова накладна та врахування у собівартість товару тих коштів, які витратили на придбання даного товару. Це можуть бути такі витрати як: операційні, транспортні, доставка товару, пакування та страхування, податки на ввезення тощо.
Для внесення додаткових витрат потрібно в прибутковій накладній вибрати функцію Додаткові витрати та вказати вид витрат, їх суму та касу чи рахунок звідки списати кошти. Можна вручну прописати, яку суму витрат на який товар віднести, заповнивши відповідну колонку. При цьому система проконтролює чи всю суму коштів Ви розподілили між товарами. Якщо ж не вдається розподілити самостійно, чи додано ще товари, то можна скористатись кнопкою Перерозподілити витрати. Або ж можна внести додаткові витрати та зберегти, і система автоматично розподілить суму додаткових витрат між товарами.
Ціноутворення.
Закупка товарів в програмі обліку буде відображатись з урахуванням суми додаткових витрат на них. Це дозволяє правильно встановити ціну продажу, з урахуванням не лише початкової вартості товару, але й усіх супутніх витрат. А також забезпечує отримання достатнього прибутку від реалізації товару. Щодо ціни продажу, то в системі DNTrade вона автоматично перераховується згідно націнки, якщо проставлений її розмір % в категорії.
Отже, можливість ведення Додаткових витрат в програмі обліку DNTrade дозволяє власникам бізнесу більш гнучко підходити до ціноутворення, що є важливим фактором у конкурентній боротьбі та пропонувати своїм клієнтам більш привабливі ціни або кращі умови, зберігаючи при цьому свою прибутковість. З наявним функціоналом програми можна ознайомитись на сайті.